Småpojkar

Quil är nu kastrerad. Ingreppet gick bra, dock är han svullen på ena sidan, så han går på metacam och baytril för tillfället. Bor inne i köket och får skutta runt som han vill där inne :)

Sen i måndags har jag även en liten bebbe här på foder. Nämligen Miss Pinky's One Night Ballet. En liten miniYawa. Han ska ha uppmärksamhet såfort han ser att man ser honom. Rejsar runt i hagen och i sängen och fyller tiden med glädjeskutt och glädjerus.

Idag har det varit en städdag. Städat alla burar, inhandlat hö,halm och foder. Fixat på balkongen så att jag har ett litet "förråd" där, alltså att jag har alla sakerna där.

Imorgon blir det träning hemma hos Julia. Och då får även lilltjejen följa med och träna :D

I helgen blir det ingen tävling för mig. Ska tävla med hunden och som vanligt krockar alltid kanin och hundtävlingarna. Synd men sant. Så jag får vänta till den 9 istället, vilket inte är så farligt :)

Tyvärr ingen bild, hinner inte leta just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0