.

Ojoj här var det ett tag sedan man uppdaterade. Eller 2 veckor iallfall.
Men skolan och djuren tar upp i princip all min fritid och datorn kommer sist.
Men Sea har blivit stor och riktigt fin nu. Mer frammåt och modig i selen och hon har mognat på sig en del nu!
Yawa, ja hon är fortfarande Yawa, min lilla attention whore nr1. Får panik om jag ignorerar henne totalt! Lilla vännen. Och imorgon är det Svårdebut för lilltjejen. Får vi se hur det går. Hon har aldrig hoppat ett svårhinder. Men hon hade ju iförsig aldrig hoppat ett msvhinder när vi debuterade medel heller. Och då flög hon över allt som hon hoppade ( lite brunst)
Flamman har fått något ryck och är igång dygnet runt. Springer runt i buren, i hagen, gör glädjeskutt hela tiden! Lilltjejen då! om mindre än ett halvår blir det småttingar för henne!
Quil, ja Quil är ju Quil, apan som ska klättra på allt, springa och hoppa sina luftiga hopp. Snuska 24/7. Han ska även kastreras på onsdag, så jag ber alla hålla tummarna för min prins att han klarar det! *
Geisha lever livet här inne. Börjar lägga på sig lite av allt gott som kommer in i buren när man lagar eller har ätit mat ( grönsaker då förståss)

* Ja Quil ska då kastreras. Anledningen till det har INGET med hoppningen att göra. Utan att han snuskar och är stressad hela tiden här hemma. Han bor under Flamman och sitter då på hyllan och krafsar och gnager uppåt. Och mamma vill kunna ha honom lös på baksidan då han verkligen älskar det. Men det går inte om de andra är ute i hagarna, då han går dit och snuskar hela tiden (ja dom är väl inte så bättre dom heller) och vi vill inte riskera några bebbar. Så därför ska han kastreras på onsdag kl 13.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0