Himlen har fått tillbaka en ängel! <3

Hon var en speciell tjej, på många sätt. Stack ut från mängden. Hon var underbar, speciell och vackrast! Hon var och är så älskad, inte minst av Ylva, och det vet hon så väl!
Idag var dagen som inte fick komma. Dagen då den finaste haren fick lämna sin bästa vän, Ylva fick ta farväl av sin bästa vän, sin ögonsten.
Estanzia var helt underbar på många sätt! Hon var något utöver det extra. Och jag är glad, otroligt glad över att jag har en kille efter henne, och jag är otroligt glad över att jag fick ha henne här ett tag. Finaste tjejen!
Vi skickar många många många många kramar till Ylva. Det var verkligen inte rättvist att det här skulle hända just Estanzia, hennes ögonsten! Och för ett år sedan, hade hon precis lagt sina 10 små ungar i sitt pälsfyllda bo. Att hon bara skulle få ett år med dom?

2 år gammal, det är för tidigt!
Vila i frid Estanzia! Vi tänker på dig och din allra bästa vän idag! <3


En bild på de finaste vännerna i världen! <3


Kommentarer
Postat av: sara

RIP <3

2011-10-09 @ 13:43:43
URL: http://kaninernas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0