Debut & 3 månader.

Ja imorgon blir det debut för lilla Sea. Och imorgon blir även Bebben 3 månader, så han följer med och får skutta runt där :)

Om någon timme åker jag och alla 6 kaninerna till Ylva. Bebben ska få testa på att hoppa lite också, eftersom jag inte har några hinder här hemma :)

Imorgon hoppas hoppas jag att Yawa tar sista pinnen och går upp till medel! Quil ska få tävla nu igen efter kastrationen. Får se om han är sitt vanliga jag där ;)

Bebben blir mer och mer galen för varje dag! Ska bli riktigt spännande att se vad det blir av honom. Han är ju inte direkt lugn om vi säger så. Och äter fortfarande på ALLT!

Vet inte riktigt om jag ska kalla honom för Sadie, ligger inte såååå bra i munnen hos mig :P Han går under namnet bebben just nu så får vi se sen :)


Sötnosen själv!

Här är även en film på när Sea tränar för första gången! OBS, hon var väääldigt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0