Städdag

Idag har alla små fått rent i burarna. Dock med Toa-Lätt i lådorna då Foderboden inte hade Halmpellets inne då någon hade kommit och köpt allt dom hade, och jag kunde inte vänta tills nästa vecka så en påse Toa-Lätt fick följa med hem. Fungerar tillfälligt iaf.

Flamman var även överlycklig över att få vara ute i en hade utan botten, där fanns nämligen hur mycket gräs som helst, så mycket glädjeskutt blev det från damen :)

LillSea som inte har sååå mycket gräs i sin hage ( den enda hagen som är bebissäker ) gör massvis med glädjeskutt varje minut. Upp på tunneln och allt som finns där! Tokfian <3

Igår sydde jag som sagt en sele till Geisha. Det blev ett rött tyg med guldstjärnor på. Blev kanske inte den snyggaste men den duger gott och väl :)

Tyvärr blev det ingen tävling för mig idag. Hade hoppats på det, men pappa är så pass sjuk att han inte orkade skjutsa så ja, jag fick skippa den tävlingen.
Menmen vi taggar till den 3-4 september istället!


BebisYawa, någon dag innan jag fick hem lillskiten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0