Lilla Sea!

Den här lilla tjejen har tagit mitt hjärta med storm! Redan från första stund var det något speciellt. Jag kunde verkligen inte släppa lilltjejen så hon fick flytta hit. Och det är verkligen något jag inte ångrar. Hela hon är underbar!
Visst att hon är lite försiktig och lite rädd i buren, men utanför är hon riktigt tuff, ska utforska allt och klättra överallt<3

Jag verkligen längtar efter att se henne utvecklas och se hur hon klarar hoppningen sen!
Just nu sitter hon i knät och smaskar lite på ett äpple. Imorgon ska jag pröva sätta ihop Yawa och Sea igen i hagen och se hur det går med småtjejerna :)

Ska leta fram lite tyg nu också. Försöka mig på att sy ett sele. Bara för att jag inte har något att göra en lördagskväll ;)




Min fina tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0